top of page

איך לטפח את עור הפנים? חברת WOMAN COSMETICS מציעה את שיטת ה- TRIPLE TREATMENT

השבוע הגעתי לנהריה אל הקוסמטיקאית הבכירה שרונה ריכטר, בעלת קליניקה לטיפולי עור, כדי להתנסות בשיטת הטיפול הייחודית של WOMAN COSMETICS שיטת ה-Triple Treatment המשלבת תזונה, מוצרי טיפוח וטכנולוגיה חדשנית.


השיטה הנקראת גם IN-OUT-TECH  מיועדת לטיפול ביתי, כאשר כל אחת יכולה בעזרתה לשפר את מראה עורה, להאיץ את ייצור הקולגן, להגביר את האלסטיות של העור ולהגיע למראה עור גמיש וזוהר.

 

הקוסמטיקאית שרונה ריכטר היא בעלת ניסיון של 30 שנה בתחום. השתלמה אצל מיטב המומחים הרפואיים כמו: ד"ר מרינה לנדאו, ד"ר גיא ארליך ופרופ' קסוטו. היא החליטה לשלב את שיטת ה- Triple Treatmentאצלה בקליניקה מתוך רצון להביא בשורה חדשה לנשות הצפון.  

היא מונתה למנהלת האיזורית של WOMAN COSMETICS ומאמינה בתועלת הרבה שבשיטת הטיפול של IN-OUT-TECH ולכן היא מלמדת ומכשירה נשים העוסקות בתחום הביוטי להיות אסתטיקניות של החברה ודואגת שיקבלו את ההכשרה הכי טובה בתחום, יכירו את המכשור ויגיעו ללקוחות המעוניינות לטפל בעורן בבית.


שרונה היא מומחית בתחום הטיפול בבעיות עור ובעלת ידע רב והטיפול שקיבלתי מידיה המנוסות המחיש זאת. הקליניקה שלה נעימה מאד והאווירה מקבלת וחמה.

 

הטיפול שעברתי כלל ניקוי, פילינג, שימוש בחומרים פעילים. כל זאת בשילוב של טכנולוגיה חכמה מבית WOMAN COSMETICS. שימוש במכשירי ה- JUPITER ו-EYETECH שכללה גלי רדיו וקריותרפיה.



הלד האדום מעודד ייצור קולגן, משפר את מחזור הדם ואת המטבוליזם של העור, מסייע בהעלמת קמטוטים ומגביר את האלסטיות של העור.

 

הלד הכחול הוא אנטי דלקתי, מחטא, מבהיר פיגמנטציה. מכווץ נקבוביות ושומר על לחות העור. מתאים גם לטיפול באקנה.


 

ה- EYETECH בסיום הטיפול יועד לשיקום ומיצוק העור באזור העיניים, הוא מעודד חילוף חומרים מואץ, ייצור מוגבר של קולגן, הצערת מראה העור, מניעת קמטוטים והורדת נפיחות ועיגולים שחורים מתחת לעיניים.

 

לאחר הטיפול העור נראה קורן ויפה, נעים מאד למגע, חלק ומטופח. תוצאה זו נשמרה למשך ימים לאחר הטיפול.

שרונה ציינה בפני שלקוחות אשר עוברות את הטיפול במכשירי - JUPITER ו-EYETECH מגלות שביעות רצון רבה ומדווחות על תוצאות מעולות.

 

טיפול אנטי אייג'ינג אשר ניתן לעשות לבד בבית בעזרת המכשור והתכשירים שמציעה החברה. כך מצליחים לשמר את העור בריא וקורן תוך שמירה על רמת לחות תקינה ותוצאות ניכרות לעין.

שיטת IN-OUT-TECH

IN 

הדרך לשיפור עור הפנים מתחילה מפנים ועל כן חשוב לשלב  תוסף תזונה   COLLAGEN 300  המכיל פורמולה עוצמתית אשר מזינה את הגוף בכל החומרים הפעילים והוויטמינים הדרושים לשיפור מראה העור, גמישותו והאטת תהליכי הזדקנותו.


OUT

מוצרי החברה פותחו על בסיס מחקר מעמיק ומושתתת על טכנולוגיה מתקדמת ועל החומרים האיכותיים ביותר. מוצרי הסדרה אינם מכילים פארבנים, חומרים מהונדסים גנטית או מוצרי נפט ועברו מגוון בדיקות  מחמירות בהן בדיקת רגישות ובדיקות היפו אלרגניות.

כל המוצרים מיוצרים  תחת  בקרת איכות קפדנית ובתנאי ייצור גבוהים והינם בעלי אישור משרד הבריאות הישראלי ותו תקן אמריקאי F.D.A.

TECH

מכשירים פורצי דרך בפיתוח חדשני, בעלי פטנט  עולמי שפותחו  על ידי מעבדות  נאס"א ומבוססים על טכנולוגית לד  מבית  SPACE TOUCE


 

הקליניקה של שרונה ריכטר- רחוב סוקולוב 61, נהריה

טלפון- 050-383-8524

 

בפייסבוק- לחצו כאן

באינסטגרם- לחצו כאן

לאתר חברת WOMAN COSMETICS

בפייסבוק: לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

 

 

bottom of page